tiiiisdag

okej, jag gjorde aldrig provet idag. jag kom på mig själv typ..
jag visste att jag inte skulle klara matteprovet så bra eftersom jag inte övat på det på
2 veckor och jag har helt tappat vad vi jobbat med. så jag får göra det vid nästa tillfälle.
inte bra att dröja ut på det men det känns inte värt att gå in och sätta mig och veta att
jag inte alls kommer göra bra ifrån mig, så jag får plugga mycket matte nu närmaste veckan.
idag på gympan hade vi en danslärare, så vi dansade och massa
haha rätt så roligt (dock när det gick bra)
fick även reda på en sak innan vi slutade, många bussar tåg osv är inställda pga detta
jäkla oväder! så att ja, skolan är typ inställd imorgon..
om man KAN ta sig till skolan imorgon ska man såklart det, men det tänker inte jag göra.
sen hatar jag att åka jävla västtrafiks bussar på vintern så att ja.
har såklart uppgifter att göra imorgon dock men jaja
så nu ska jag bara chilla och plugga lite, dh ikväll också.
skönt att inte gå i skolan imorgon.. onsdagen är ju den jobbigaste dagen jag har.


Min klass stylist A.
dock lite halvdan bild men snodde den från elin!

översta raden från vänster håll: Isabelle,Elin,Linda,Emelie,Olivia,Tanaponpan,Anna-Marie,Idha,Emelie,Mihaela och Theresia.

mittenraden från vänster håll: Nathalie,Isabelle,Emelie,Frida,Michelle,Sanna,Rebecka,Miia,jag (linda HAHA) och Amelie.

nedersta raden: Sandra,Annie,Amanda,Louise,Hanna,Jennifer,Louice och Cassandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0