BRA FREGAG

var en jätte bra fredag igår! drog till mariestad till taube med johanna.
hade jätte kul med er tjejer<3
sen kom det ju fler också så vi satt och hade det trevligt,
snackade och ah bara liskom chill, drog sen vidare till en annan tjej
där det var lite folk men sen gick jag och johanna och mötte upp helen
så gick vi till lägenheten och sov.
blev en hel del garv på vägen dit och inne i lägenheten hahaha!
tack för igår har saknat att vara med er tjejer,
ser er ju inte så mycket längre :) det betyder.
och tack alla andra som gjorde fredagen riktigt rolig och bra!!
nu är jag hemma i hova iallafall och bara tar det lugnt,
vet inte vad som händer ikväll och så men antar att det inte händer något speciellt?
mysigt att vara hemma iallafall.
tyvärr tog jag inga bilder alls igår,
dock tog johanna kanske två eller något på henne och mig.
hon kan nog säkert skicka dom te mig sen.
sen herregudars när jay sjöng igår eller?
dog lite halvt och plus att han sjöng heart shaped box
med nirvana?! alltså what's up med alla hans låtval eller?!?!?
för det mesta dom han har tagit har precis varit i min smak exempel nickelback med rockstar?
och nu nirvana? om han inte kommer till finalen,
eller ja när han åker ut om han gör det, tänker jag inte titta något
mer på idol, inte i år iallafall!



Kommentarer
Postat av: johanna

det var jätteroligt med er! tack själv snuttan <3

2010-10-16 @ 17:50:58
URL: http://entities.blogg.se/
Postat av: Linda

så bra så! :D hihi<3

2010-10-16 @ 20:57:05
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0