för håret



Som sagt, för att ta väl hand om håret så att det ska se så bra ut som möjligt behövs produkter till det.
Här är några av dessa produkter jag använder (inte alla på samma gång såklart man jag tror ni fattade det)
Jag brukar även använda andra produkter men har dom i lägenhet just nu.
Iallafall, min favorit produkt är redken! Har dock inget balsam från den produkten fast funderar starkt
på att inskaffa mig ett, men jag har ju shampot och inpackningen.
Det är ju väldigt bra att lägga i en inpackning då och då för håret men jag gör det typ.. varje dag haha.
Men eftersom jag håller på och bleker och färgar och har mig är det ju väldigt viktigt.
Att använda värmskydd är ju också skit viktigt, innan man plattar håret,fönar eller liknande.
Jag brukar även lägga i silkesdroppar, speciellt i topparna som är mest utsatta,
även elvitals balsamspray är väldigt bra som ger lite extra glans,lenhet och det är även lättare att kamma ut
håret efter man duschat om man sprayar lite på håret!
Alla vet nog redan detta men jag hade ingenting att skriva om så skrev om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0