friday

Är på bättringsvägen jätte skönt! :) Ska besöka sjukhuset/läkarstationen på måndag igen.
Jag måste vila skit mycket så jag kommer verkligen inte göra någonting denna helg!
Bara vara hemma och mysa och det gör mig verkligen ingenting att jag inte kan göra något.
För jag är så jäkla utmattad så det finns inte, typ ni förstår nog inte (eller dock taube kan jag tänka mig,
men annars ingen) Har fått tillbaka min mataptit nu också! :D skit glad över det,
sen går det rätt så bra att svälja. Har inte ätit vanlig mat liksom sen i måndags.
Så det ska bli så jävla gott att käka det senare!! ser fram emot det.
Har inte direkt något annat att säga? Inte vad jag vet iallafall?
haha, har hittat en låt med Hannah Montana som jag tycker är bra! förvånad över mig själv.
Men jag tycker den är lite go sådär! :D


Kommentarer
Postat av: johanna

haha förstår precis! :o man är ju helt slut efter det :s

2010-10-23 @ 21:45:30
URL: http://entities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0