fullspäckad dag typ

hellu! har kommit hem nästan precis efter en heldag i skövde!
tog bussen dit klockan halv tio och så blev jag iordning gjord och efter det gick jag
modevisningar +massa andra från skolan :) gick jätte bra och det var kul.
imorgon är det likadan dag igen, upp tidigt och göra samma sak igen.. haha shit.
får ledigt på måndag iallafall, skönt det.
igår som sagt kom becka,helen,agnes och johanna till lägenheten så förfestade vi lite där
sen efter det drog vi till statt eh vad ska man säga. sugit typ kanske är var ordet.
mmh men så kan det gå!! blev ju inte så mega många timmars sömn inatt så nu sitter jag
här hemma (i hova) och bara tar det lugnt min fästman tarzan som jag saknat och han saknat
mig har lagt sig här brevid mig, brevid dator haha. alltid lika muffis asså.
innan vi åkte hem idag så fick jag ett par nya skor också, äntligen fick jag tag i sådana,
har letat länge och velat haft länge ett par såna. visar snart =)



/så blev en hel del bilder, finns några fler men orkar inte ladda upp alla.
kommer kanske upp en annan dag. imorgon kör vi igen.
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0