hår

vet inte vad jag ska göra med mitt hår nu... får damp.
kan inte bestämma mig om det är snyggt eller inte,
ibland tycker jag det är snyggt, ibland skit fult.
åååh vad jag saknar färgen jag hade när jag gjorde hos bobby.
fattar inte hur mitt hår kan ha förändrats när jag bara skulle fylla i
utväxten och jag säger "JAG SKA HA DEN HÄR HÅRFÄRGEN, INGEN ANNAN" men aja.
vet inte hur jag ska göra.. kan ju inte hålla på hela tiden snart får jag ju
klippa av allt mitt hår för det sliter ju som tusan, aja får fundera tkr inte det ser bra ut..
hemma idag som sagt var, blir nog det imorgon med.
får ju inte gå för sjuksköterskan som sagt var.
tog prover idag, dom såg bättre ut.
idag blir jag själv stor del av dagen men jag ska la klara mig.
har inget roligt att berätta nu för tiden för det händer ingenting direkt!
men så kan det gå.


HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0