i lägenheten...

..sitter jag just nu. Nu funkar min mac här igen så sitter på den och knappar lite.
Ska äta mat nu och efter det ska jag dricka massa cocacola och plugga massa massa.
jag skrev ju igår att jag skulle sammanfatta massa sidor från sminkboken,
jaha ja när jag väl skulle plocka fram böckerna insåg jag att jag inte hade med mig dom hem.
VÄRT
blev så sur. och det skulle ju vara inlämnat idag.
så nu ska jag sitta och sammanfatta 100000000 sidor på ett ungefär utan att typ överdriva
(min värld iallafall) och det ska vara inlämnat INNAN klockan tolv inatt,
annars har man bara chansen att få g i den uppgiften,
så nu ska jag skriva så mina fingrar börjar glöda :)
skämta ehe okej okej sen fick jag reda på idag också att tills imorgon har vi typ
as många MÅNGA MÅÅÅNGA konstiga ord som vi ska veta vad dom betyder.
jätte kul, jätte jätte kul. stackars min hjärna idag,
tycker faktiskt synd om den. stackars mig själv också haha
vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0