idag blir det..

bra helg kommer det allt bli!
idag sov jag ut länge, var precis ute och gick en promenad med quai.
ikväll ska jag nämligen återvända till min förra skola: gullstenskolan.
Jo vad kan hända där? Nämligen återträff med våran förra klass +lärare!
ska bli så kul att träffa nillan och jeanette :)
vi ska käka taco och ha det trevligt, blir säkert jätte mysigt.
endel har jag ju inte ens sett sen vi gick ut i somras i juni så ska bli kul.
förövrigt har jag och helen planerat myskväll vad jag förstår iallafall.
nu måste jag sticka in i duschen snart, flötigt hår och så vidare alltid fräscht.
vi hörs


åhåå quai när han var en liten schäfervalp!
finns inget sötare än schäfervalpar alltså.. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0