inte pigg

alltså denna dag. what's up eller herregud segaste dagen jag någonsin varit med om!
känns som att jag har gått i skolan i en vecka eller något bara på denna dag.
fan vad jobbigt det var. nu sitter jag i lägenheten, jag är sjukt trött och känner mig inte alls pigg.
vill bara krypa ner i sängen och sova men har lite andra saker för mig först.
imorgon önska jag att det vore fredag men tydligen är det bara torsdag.
orkar inte med något just nu är så jävla trött och less på hela sverige. trött på kallheten,
trött på ful, trött på att det mörknar fort, trött på att snön kommer snart,
trött på att gå upp tidigt varje jävla dag typ, trött på att aldrig ngt händer typ.
okej ska ge mig nu.
jag är inte pigg alls.
vill gå i ide



vill ha det såhär ingen.. åååååååååååååååååååååååååååååååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0