OLD HABITS DIE HARD

sista dagen hemma idag, ska bli skönt att åka till skolan imorgon!
saknar alla mina galna små klasskompisar haha
iallafall har inte riktigt tagit tag i dagen än men jag ska iallafall plugga (roligt)
sen gå ut och gå i väääldigt långsam takt med quai.
ska packa eftersom jag drar till lägenheten i mariestad.
går bara onsdag,torsdag och fredag sen är det ju höstlov i en vecka skööönt



ser ut som jag skiter på helen ;)
okej skämta.. snart åker helen till teneriffa i EN MÅNAD?! SERIÖST?!
vad fan ska jag göra EN MÅNAD utan helen? jag kommer go insane eller något.
tycker allvarligt synd om mig själv.
kommer sakna henne som fan, hela november kommer gå så JÄVLA SEGT OCH TRÅÅÅKIG.
kommer sakna världens bästa syster i världen :o
buhu fruktar månaden november :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0