om torsdagen

vaknade vid sex. eller ja vakna och vakna mitt vackra alarm gick igång på mobilen,
faan vill döda musiken varje gång som spelar som alarmsinglar!
aja hur som helst, tittade ner på sovandes helen och becka.. ville gärna gääärna krypa ner
och somna om och sova hur länge jag vill men nej, kunde jag ju inte.
tvingade mig upp så var det en ny skoldag, torsdag. halv dåligt.
MEN vi hade tydligen ingen datakunskap så vi sköv upp engelskan som vanligtvis är sista
lektionen så gjorde vi provet så fick vi sluta tidigare, ett rättare sagt istället för fem över halv tre.
satt som smäcken. härliga potatisar..
åkte till lägenheten där becka och helen var som väntade på mig,
plockade ner lite tvätt osv så drog vi hem. hem ljuva hem.
skönt att vara hemma i mitt vackra hus med min bästa familj.
nu är mormor här, så mysigt så :) hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0