plugg



Detta har jag typ gjort idag.. pluggat. Fast nja, inte heeela tiden men lite iallafall.
Känns som att jag har koll på det mesta men som sagt,
man vet ju aldrig vad som dyker upp på ett prov..
dock hade vi prov i detta idag som jag missade + att det var praktiskt idag också,
så får se hur det blir för mig med den delen? jaja
Snart kommer mamma och helen hem, då ska vi göra taco!
mums vad gott har inte ätit det på ett tag,
dom käkade ju det i onsdags men då låg ju jag i sängen..
var inte hungrig på något då haha.
usch hemsk tid, men nu ska det bli riktigt gött att käka.
Just nu sitter jag och funderar lite.. är skit sugen på att sjunga
men vågar inte göra det fullt ut med min hals :o hahaha!
så får nog avstå ett tag till. men faan vad sugen jag är.
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0