rubrikjajajaj

haha fan får ryck.. funkar inte när jag kopplar in kabeljäveln på macbooken så internet vill inte gå igång.. tänkte att jag kunde jobba lite med min prestation lite eller hure nu stavas men nej nej då ska det inte funka,
aja får la försöka testa senare.
Hade tänkt att öva på engelskaprovet nu.. klockan tickar ju iväg som sagt åhåhåhååå.
har precis käkat mat, så jävla gött vare haha!
mina planer inför kvällen nu är öva prov,duscha,titta på tv och så sen kanske jag får lite kvällsbesök
utav mamma som kommer och tar en kopp kaffe med mig! härligt =)
imorgon är det onsdag och det betyder: lång,seg,tråkig dag.
förövrigt idag köpte jag mig en miniräknare och sen tog jag och amanda en latte och satt och snacka
ett tag sen åkte hon hem, så träffade jag ronja och linn var med dom ett tag och snackade.
trevligt!
nej nu måste jag öva engelska.. herregud. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0