hahaha!

haha kommer ni ihåg denna video? Jag ladda upp den typ i februari någon gång?
Iallafall borde plugga just nu, verkligen plugga. Men det känns hopplöst att sätta sig ner,
dra fram skolböckerna och börja plugga, PÅ EN LÖRDAG? i min värld finns inte det.
Men just nu tror jag inte jag har något annat val faktiskt.
Nu är klockan halv sex, det är lördag, det är mysigt och jag tycker inte plugga passar in där emellan.
så funderar på att börja plugga imorgon, dock känns inte det så jätte bra men vad gör man.
Har ju inte direkt kunnat plugga hela denna vecka när man ha varit sängliggandes och inte kunnat göra något
så på ett sätt är det faktiskt inte mitt fel.
jaja, saknar helen :( inte sett henne på hela helgen:( suger lite halvt..
nu ska jag öppna ny cocacola och sätta mig i tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0