test

vad har jag för bortförklaring? jag är uttråkad och jag har lust att göra ett test.
förövrigt suger min blogg rätt så hårt, men förhoppningsvis kommer det upp en ny design om ett tag och sen ska jag försöka blogga börja blogga om kanske lite andra värdiga saker.. vet dock inte vad men vi får la se.

Namn: Linda
Piercingar: öronen och navel
Tatueringar: nej
Längd: sist jag mätte mig som var för 8 månader sen var jag 1.68-1.69 dock vet jag inte om man har växt ngt mer? haha
Skostorlek: 37 och 38. har olika från sko till sko

Hårfärg: mörkblond
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: jo, ibland.  
Tänker du på att ta självmord: nej!

Vilket shampoo använder du: redken shampoo hair cleansing
Vilken parfym använder du
: använder typ aldrig parfym men isåfall paris hiltons olika ehe
Vad är du rädd för
: SPINDLAR, bada själv i vatten oså.
Gillar du att tvätta: nej för vet inte heller riktigt hur man gör men
Gillar du Berg-och-Dalbana
: jo fast e feg utav mig så vågar typ aldrig testa mig på någon ny haha

Film du hyrde: kommer inte ihåg! säkert någon med helen eller något haha!
Film du köpte:vet inte
Låten du lyssnade på: Amy Lee ft sheeter- broken

Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: glor paradise hotel just nu
Personen du tänkte på: mamma hihi

ANTAL..

Gånger du varit kär: två gånger eller så.
Gånger ditt hjärta brustit: hahah asså HAHAHAH ah säger inget
Hjärtan brustit på grund av dig: ah flera 100000 gånger :(((((
Gånger ditt namn varit med i tidningen: vet inte några gånger
Ärr du har på kroppen: ett på knät, ett på hakan sen ah vet jag inte riktigt.

SENASTE..

Personen du fick mail av: vet inte
Personen du fick brev av: något brev in här i lägenheten eller så
Personen du fick sms av: Johanna
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i söndags tror jag :)

Saken du köpte: lite godis
Vad har du gjort idag: gått i skolan, sen hem till lägenheten oså.
Var det kul: inte så jätte
Hur tidigt stiger du upp: sex. alltid lika härligt och kul
Gillar du att slåss: Nej tönt
Vad ska du göra idag: dagen är snart slut för mig..ska iallafall diska lite föna mitt hår och glo tv. sen sova 
Är du seriös: ibland, men gillar helst att va oseriös
Vad är du allergisk mot: ingenting

Var har du ont: ingenstans just nu
Använder du hårspray: om jag har lockat mitt hår, isåfall ja. men då tar jag så lite som möjligt.
annars tar jag det aldrig, hårspray är ett av det värsta jag vet. är så äckligt att ha det i håret och så vidare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0