jaha ja

ehh.. ja vad kan jag säga. Har nog aldrig mått så dåligt som jag gör just nu :(
Dom på sjukhuset undrar hur jag ens kan stå upp.
Ska besöka sjukhuset för tredje gången imorgon, hoppas jag slipper kss..
Men iallafall blir lite piggare och mycket gladare när många hör av sig! :)
dessa tre dagar har jag ätit sammanlagt några vindruvor, 5 melonbitar, en klemintin sen försökt
druckit något.. jag kan typ ens inte dricka cocacola?! då är det verkligen fel på mig.
Sen är jag typ inte riktigt blond längre, min hårfärg är typ gyllenebrun aktig med jätte svaga ljusa
slingor i, min utväxt är ifärgad också och den är typ mörkgyllenebrun.
För mig tycker jag den är lite rödorange aktig men endå :o har dock inte gjort detta själv hemma!!
men ah förstår inte varför jag har fått mörkare för varje gång jag gått dit säger jag att jag ska ha
samma hårfärg men ah.. det är fint också ju men! :)
Men innan sommaren typ i maj,juni ska jag åka till bobby igen.
för ah, det är fan ingen som kan toppa honom iallafall herrejävlar :o =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0