i'm on fire

hade en jätte bra kväll/natt igår! fan, idag har jag ont i fötterna haha.
blev väldigt mycket skratt under hela kvällen också "justin beiber, p12:an!!" haha dog lite =)
iallafall vet inte vad som händer idag, får se om det dyker upp något annars blir
det nog bara att vara hemma och ta det lugnt. Världens skit väder ute är det ju också.
Nej nu vet jag inte vad jag ska ha för mig men. vi hörs
sen vill jag bara meddela att jag är sjukt sugen på en utomlandsresa.



johanna jag och becka igår när det var lite förfest på bygget.

Kommentarer
Postat av: anonym

hej!

jag gillar din stil och sådär och jag undrar om du har tips på några heta vinterskor?

2010-09-18 @ 22:49:01
Postat av: Linda

hejsan!

det var roligt att höra haha:) njaa, jag är faktiskt själv rätt dålig på vinterskor, för jag gillar inte att ha på mig vinterskor haha! känns ibland som att det är omöjligt att hitta ett par riktigt snygga vinterskor. Men på vintern gillar jag mer höga stövlar, det värmer ju mer om benen också. Hittade ett par riktigt snygga stövlar från weekday- Kreml Boot heter dom. Det kanske är lite mer höstskor men jag skulle lätt kunna använda dom på vintern. Annars för övrigt tycker jag verkligen att det ska vara något med läder,skinn eller så.

har tyvärr inte så mycket att komma med eftersom jag inte är så mycket för vinterskor haha! =)

2010-09-19 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0