friday

fredag, härliga fredag. skolan gick rätt så fort idag, fick sluta tidigare också
så det var skönt att komma till mariestad lite tidigare en tänkt =)
efter det åkte jag och helen hem till hova. förresten vi kollade på the last song
igår! haha den var fin, blev la kanske en liten tår där mot slutet ehe HAHA
iallafall jag har inga planer alls för ikväll.. vet inte vad jag ska göra kanske lite
halv tråkigt men aaja vad finns det att göra typ.
nu ska jag ta mig ett till cocacola glas och glo runt. vi hörs kanske senare herrå


Kommentarer
Postat av: rosina

snygging !!! :D

2010-09-13 @ 10:20:41
URL: http://rosiinaa.blogg.se/
Postat av: Linda

är du vaa!!! :D

2010-09-14 @ 09:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0