halvdöd

Jag sitter här lite halvdöd.. gick ju nämligen 1,5mil eller om det var mer idag.
för mig är det iallafall väldigt mycket hehe gick för branta uppförsbackar, klättrade,
gick i lera,paddlade kanot och jag lyckades även trampa i hundbajs och kobajs :)
härlig dag eller hur? haha fan vad trött jag är. var så jävla trött så när jag åkte hem
till mariestad tror jag nog jag somna några gånger på bussen, snarka nog någon gång
också haha pinsamt men jag var så jävla trött!
Iallafall känns skönt att vara i längeheten nu.. har lust att gå och lägga mig men jag väntar
nog med det ett tag. imorgon slutar vi vid ett typ istället för halv fyra, fan vad skönt!
just nu har jag precis käkat skorpor med massa smör på och sen cocacola faan vaa GOTT
tittar på the hills också. nej nu ska jag titta klart på the hills sen ska jag skölja ur min hårinpackning.
vi hörs puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0