I said fuck that

lördagen blev rätt så lugn, var hemma och käkade krabba och lite smått och gott till,
skit gott haha! sen tog jag fyrhjulingen bort till simon och johan är min kära syster och
några mer var. satt och snackade, spelade spel osv! mot slutet satt jag helen johan och
simon och snacka om massa spöksaker så jag blev så sket i byx så vågade inte åka fyrhjulingen
hem sen hahaha! ;) så fick ringa stackars mamma som låg och sov så fick hon hämta mig den
lilla biten. men tro mig, jag var skit rädd!
nu sitter jag här och är skit trött. seg som en liten fiskorv. måste ha kaffe känner jag!
snart ska jag och helen dra till mariestad till lägenheten sen blir jag kvar där hela
veckan eftersom det är skola, herregud kändes nyss som att jag skrev "nu börjar en ny skolveckan då"
?! tiden går sjukt snabbt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0