i wanna hold you high and steal your pain

okej, jag förstår faktiskt mig inte på vissa saker.
jag har gått runt jävligt länge och tänkt på vissa saker, ja vissa saker.
jag kan inte förstå att jag egentligen är trevlig eller ens vän med vissa
så som dom har behandlat mig, men endå är jag så jävla trevlig och snäll
tillbaka. men jag är bara en sån människa, jag har lätt för att förlåta vissa
saker eller vad man ska säga? eller hur ska man kalla det?
ibland kommer tankarna upp och sedan försvinner dom igen, jag hatar det.
det är ens inte värt att skriva ner men jag gör det endå för just nu känner
jag att jag är på det humöret. jag önskar själv ibland att jag inte var så jävla
accepterande ibland. finns folk som verkar ha problem med mig ibland faktiskt
känns det som, speciellt när jag gick i nian, liskom vad är problemet?
jag har fan inte släppt det än, kommer inte kunna släppa det på ett tag heller.
fast inte för att det skadar mig direkt, jag mår bra med mig själv.
nu har jag varit en liten klagig tjej men jag måste fan också få vara det ibland.
sen är det ingen idé att någon frågar mig vad jag menar om allt detta,
har endåså inte lust att snacka om det. ville bara skriva ner det, klargöra vissa saker.
men ibland frågar jag mig själv hur jag kan vara så jävla snäll mot vissa personer som
har varit så jävla elaka mot mig.. ibland har jag lust att ändra på det.

/ls.




Kommentarer
Postat av: Becka!

Var dig själv, för du är underbar precis som du är :) <3

2010-09-09 @ 20:21:21
Postat av: Linda

hihi, ja :) det är ju så<3

2010-09-10 @ 17:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0