idag är det fredag

härliga fredagskväll.. älskar fredagar, älskar känslan när man slutat absolut sista
lektionen innan helgen börjar, när man går ut ur skolan och känner att det är helg!
fasen vad härlig känsla det är! =) haha
idag var det ok i skolan, var i salongen på morgonen
så var vi två och två och utövade lite frisyrer på varandra!
jag och Emelie var igen fast denna gång hann jag med hennes hår hehe.
hon körde på lockar och uppsättning i mitt hår och jag
gjorde halvlockar med fläta i hennes hår, vi blev så fina så haha!
förövrigt stannade jag i skövde med mamma lite,
jag letade efter ett par skor men kom hem
tomhänt.. så kan det gå. fast inte helt tomhänt,
köpte två borstar (till ögonen alltså) och sen
ett linne, kan visa er sen. har varit en bra dag.
just nu tar jag det bara lugnt här hemma


min outfit för dagen
fastnade inte direkt på bild och ett par riktigt matchande mörkblåa
strumpor till men så får det gå!
tröja- lånade utav Helen, osäker på vart den kommer ifrån.
linne-gina tricot
tights- gina tricot


Påvägen hem stannade jag och mamma på drive in:en och köpte med
oss lite "fika" haha. Blev en varsinn kaffe (med mjölk i självklart!)
och så köpte jag en god äppelpaj också.
Denna gång gjorde jag som tur var inte samma misstag som jag gjorde
förra veckan, tar mig en stor klunk med kaffe direkt när jag får den.
gissa om jag brände upp min tunga eller?! kunde fan knappt käka nästa dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0