mhmm

nee.. imorse när jag vaknade kände jag mig inte helt okej så jag stannade
hemma från skolan.. låg och glodde oc hela dagen för hade med mig säsong 2,
drack kaffe,käka äpple och så, så nu känner jag mig riktigt hungrig.
iallafall jag orkade inte va kvar i mstad så helen kom och hämta upp mig så drog
vi hem till hova, så nu sitter jag här i mitt efterlängtade rum med världens bästa
kissimiss i hela världen som jag saknat, tarzanfis.
snart kommer mamma hem också, saknar henne!
vet inte om jag orkar skolan imorgon, tror jag stannar hemma imorgon också
för säkra fall och vilar sen på fredag drar jag tillbaka igen.
och en till sak som jag har gått runt och tänkt på.. faan vad jag vill åka utomlands.
typ dra nu på höstlovet, beställa en sista minuten resa och bara draaa!!
skulle vara så jäkla kul! vill bli brun igen och låta mitt hår blekas utav solen,
tycker jag är värsta mörkblond i håret nu :o ajaaa!
tänker på mat nu<3 herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0