onsdag första september

kan man tänka sig att det är första september idag eller?!
neeh shit verkligen inte herregud va tiden gått fort.. NOOOOOOOOOOOOT!!
visst kan man fatta att det är september, as kallt ute ju tycker dårå jag själv.
okej nog om det (orkar inte tänka vilka månader som väntas efter september..)
idag var det lång skoldag men det gick bra, fick våra macbooks,
skit snygga var dom och roliga som tusan hehe. har inte tagit med mig min hem
än men tänkte kanske göra det nu till helgen och glo runt lite påren. blir nog bra.
skolan gick sen skulle jag åka till mariestad då, gick det bra? vad tror ni?
NEJ! vi hade ju gympa och då måste man åka buss för att komma till den
eller ja man kan gå också men det orkar vi inte.. så att sen skulle jag hinna med
16.10 bussen hem och eftersom alla skövde/mariestads bussar jämt JÄMT går från
gate 10 så trodde jag ju såklar att den skulle gå därifrån. så när jag kommer dit typ
ser jag att bussen redan står där jag så jag värsta skyndade mig för att hinna med,
går till gate 10 joho ären kvar?! NEPP. blev skit sur och tänkte aja får vänta tills nästa
buss då, det är ju trots allt bara 15 minuter typ, fast jaa som sagt jag kunde inte fatta
hur den redan hade gått för klockan var fem över och den gick tio över.
sen ungfär när klockan var 11 minuter över då ser jag hur den där jävla mariestadsbussen
åker iväg och JAHA då stod den på gate 11?!?!??!?! blev så jäkla förbannad.
så hade kunnat tagit den och allt. men men sen kom ju en annan buss så jag kom
ju hem iallafall som tur var ehe.. sen har jag tagit ett as härligt bad!
med någon god doftsak i och så att hela kroppen blev len, vattnet blev typ slemgrönt haha :D
as kul, tog bild men orkar inte lägga in för det går så jäkla segt..
efter det träffade jag jtaube och linnwedinsan, trevligt snackade lite och så men det vara inte
så länge! nu har jag övat lite engelska och fönat mitt hår.
ska strax lägga mig hade jag tänkt. imorgon kanske jag ska träffa taube igen och inte
nog om det schillen ska komma och sova över här också. blir en bra torsdag tror jag allt.
och jävlar vad mycket jag skrev men så blev det. herrå


hahaha inga kommentarer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0