onsdag

nu är jag äntligen i lägenheten.. fick lite fnatt förut när jag hade kommit till lägenheten för
min dator hade tydligen varit på, den hade satt på sig utav sig själv så allt va uppe,
sen efter det ska jag starta tvn, den vägrar gå igång?!?! försökte flera gånger startade om
satte på och hade mig men det gick inte, sen efter ett tag gick den igång som tur va!
vet inte vad det är med tekniksakerna här, dom lever la sitt egna liv ;)
iallafall nu ska jag ta mig något att äta sen brukar det vara the hills på nian tio över fem
fast det är ju repris på gammla avsnitt men ajaa
tingeling



Kommentarer
Postat av: ISA

Snygg outfit! Du är snygg :D

Kram!

2010-09-30 @ 19:30:07
URL: http://fashion-tourist.com
Postat av: Linda

Tack så mycket! :) kram

2010-10-01 @ 07:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0