segt

igår var det trevligt, jag och johanna drog till en 18 årsfest!
stannade till typ halv tre eller något sådant, haha fan vad ont i fötterna jag hade..
som vanligt. men iallafall blev mycket skratt osv osv.
Nu ska jag snart föna håret ska krypa ner och titta tv och sova, är jätte trött.
Sover hemma idag  men sen sover jag nog hela veckan i mariestad.. hehee
segt med måndag imorgon men men veckan går la.
Till helgen som kommer är det ju shoppinghelgen och så blir det modevisning då.
kommer nog bli roligt! =) sen om vi deltar får vi ju ledigt för det såklart.
skit najs. nej nu är jag trött vi hörs hejdå



johanna och jag igår innan vi drog.
detta kort tog vi nog först.. sen gick det nog utför.. haha blir kanske några
mer imorgon.
jag hade på mig:
shjorta eller vad man nu ska säga: gina tricot
linne: h&m
jeansleggings: vero moda
skor: dinsko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0