tisdag

slutade tidigt idag, härligt härligt. imorgon blire dock lång lång och tråkigt dag men men.
sitter i lägenheten och känner mig handikappad haha.. min mobil har laddat ur så det
går inte att få igång den och smarta jag glömde laddaren hemma!
men helen ska komma sen och becka också! så helen tar nog med min laddare då som tur är =)
har suttit och glott runt på resor.. fan vad sugen jag är på att dra, herregud man får la bara drömma.
nej, nu ska jag försöka göra lite läxor (haha ingen kommentar va rebecka!!!hahaa) och sen får jag
invänta helen och becka, vet inte när dom kommer men dom dyker la upp snart.
ska åka och handla då tror jag och laga mat. trevligt tisdag puss

förresten testade inpackningen och silkesdropparna mamma köpte igår.
alltså silkesdropparna: O M G! dom var riktigt bra tycker jag.
kan ju inte direkt ta kort på dom så jag letade upp en bild på dom.


Den ligger i en förpackning men det är såhär den ser ut.
Silkesdropparna till håret. hur bra som helst.
just runt mitt ansikte har jag ju klippt upp lite så det är lite lugg
alltså välidgt lång lugg och längst ner på sidorna har det blivit jätte frissigt
och det är ju varken kul eller snyggt, kan säga att det nästan försvann direkt
när jag använde detta. gick inte bort helt men för det mesta och då har jag
bara använt det en gång!
gick på 259kronor Kérastase Serum Nutri-Sculpt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0