TJABABBAAABABBA

igår var det en trevlig lördag.
drog med med helen becka och mussen till mariestad, var typ bilrace.
ah vad ska man säga? det var roligt så länge det varade? hahaha!
men iallafall kallt som tusan också dårå. sen blev det rätt så segt så vid tolv
drog vi hem, släppte av becka och sen drog vi till filip där det var lite folk.
va där ett litet tag, trevligt =)
idag har jag bara tagit det lugnt, käkat taco och så. ska föna mitt hår och ta
på mig myspys kläder sen drar jag och helen till mariestad!
ny skolvecka börjar ju som sagt var imorgon.. men men salong 3 timmar dirr
på morgonen så chill. neh nu måste jag ta tag i lite saker så vi kommer iväg
någongång.
och juste! kommer inte skriva något i veckan på bloggen så vi hörs la
antagligen till helgen. herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0