torsdag

tja! kom för ett tag sedan haha, torsdag idag.
riktigt härligt att känna att det är fredag imorgon :)
fick reda på idag att vi kommer få lite ändringar i schemat tror jag,
inga dramatiska förändringar men på fredagar börjar vi 9.35 istället för 8
och så slutar vi tio minuter senaer (halv tre.)
så det verkar vara en rätt så chill fredag endå.. om dom inte ändrar på det också haha!
det förtjänar gott och väl vi, vi har fan inte en enda jävla sovmorgon så att.
och ja idag fick jag även reda på matteprovet..
liskom jag fattade redan själv att jag hade fått ig
för när jag skrev det.. fy faaaan säger jag bara och
jag har verkligen aldrig fattat typ 7 minus fem gånger
inomparantes 8 och blablabla! så hade vi matte idag,
läraren sa att över hälften av klassen hade fått
ig.. haha jag tänkte bara: ah då har jag verkligen fått ig.
så delade hon ut våra prov och jag bara "jag vill fan inte ha mitt" tänkte jag,
men sen tittade jag HADE JAG FÅTT G!!!!!!!!! vafan äre med mig eller?
vart så jävla stolt at jag fick G när det var ett så pass svårt prov (enligt  mig iallafall) sen också att
precis sån där matte fick jag ig i nian men det har jag ändrat på nu!
fan vad stolt jag är över mig själv :)
nu har vi börjat på procent vilket jag fattar lite mer på.. ska försöka satsa på vg!
oj va mycket det blev hehe iallafall vet ni vad jag ska göra nu?? jo jag ska STÄDA!
ska städa hela lägenheten hade jag tänkt! damsuga,tvätta golv,torka av och damma av överallt osv osv.
så har lite saker att göra nu. får se om jag åker hem till hova senare eller om jag sover kvar,
men längtar fan hem:( hihihi herrå


hihi, jag & min iortröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0