måndag,monday

är i mariestad nu =) fick sluta typ 1 timme och 30 minuter för tidigt, riktigt skönt må jag säga,
haha anledningen var la inte riktigt lika rolig men så kan det gå.
käkar lite vindruvor nu för jag är hungrig så nu måste jag verkligen gå och göra mat!
Blir taco som vanligt, ni tänker la att det är det enda jag äter på dagarna men nehe ni jag äter
faktiskt annat också.. tro det eller ej haha
efter jag käkat ska jag glo tv sen öva engelska och naturskit. kul, alltid lika kul.
mamma har även köpt ny foundation, ny inpackning och också nya silkesdroppar,
dom ska tydligen vara väldigt bra så ska bli kul att testa det.
herrå hörs


haha ja såhär kan de ju också gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0