vet inte vad jag ska skriva här

första gången jag sitter på macen faktiskt här i lägenheten nu, eller ja utanför
skolan i överhuvudtaget! haha härligt =)
iallafall kanske ska berätta lite mer om morgondagen. Imorgon ska vi nämligen ha friluftsdag.
väcker dåliga minnen från gullstenskolan men detta låter lite roligare haha!
vi ska typ vandra (haha) laga mat,paddla kanot och så, låter la inte så jätte rockigt men jaja!
ska börja nio istället för åtta så yey jag får sova 45 minuter längre imorgon haha jävla gött.
dock slutar vi tre.. imorgon brukar vi sluta ett annars men aja på onsdagen har vi ingen
gympa och eftersom vårat gympapass är det sista vi har på onsdagen i två timmar så antar jag
att vi slutar två timmar tidigare. så en lång dag blir nog kort endå.
har inte så mycket mer att skriva, ska ta kaffe nu sen vid åtta tänkte jag duka fram något gött
som jag kan ha framför idol HEHHEHEHEHEHE herrå

Kommentarer
Postat av: rebecka

fan va vi kommer äga alla på kanot imorgon eller :D

2010-09-20 @ 20:04:23
URL: http://rebeckagood.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha!:D

2010-09-21 @ 17:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0