yohooooo =)

igår efter skolan träffades jag och johanna vid stationen i mariestad,
drog till oxen och köpte taco sen hem till mig och laga!
snackade jätte mycket om våra skolor och så haha för vi har ju inte snackat
något om det typ så att ja! sen efter det satt vi vid dator sen kollade på
pirates of the carribean 2+ bloopers på det också så jäkla kul hihi =)
sen tog vi det bara lugnt och somnade runt elva där typ.
idag gick skolan bra, slutar ju tjugo över två på fredagar fast på hela dagen
har vi bara 3 lektioner så det är ju rätt så chill endå.
mamma och pappa hämta mig utanför skolan så åkte vi och köpte nytt golv
till hallen och köket i min lägenhet så det ska läggas imorgon najs najs najs.
nu har jag bara tagit det lugnt, käkade precis riktigt god mat med mamma och pappa
och nu hade jag tänkt att sitta här ett tag sen tvn och käka chips och godis.
hoppas något händer imorgon iallafall för då är jag sugen på att göra något!
ååhåhå vad det är skönt att vara hemma i hova, eller ja heemmmaa hos mamma pappa
och helen hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0