can't decide if it's wrong or right.

har ju inte uppdaterat på ett tag men inte haft tid dock!
igår var min födelsedag bra, dock kändes det inte som en. hade ju redan firat haha!
men käkade ute med mamma och helen i mariestad vilket var väldigt trevligt.
där efter drog jag och helen ut till oskar där några andra trevliga personer var.
blev en rätt så tidig men trevlig kväll!

idag gick jag upp klockan sju.. ofrivilligt. skulle till skövde.
gjorde ett prov som jag hade missat när jag var sjuk, lika bra att göra det!
as lätt och as snabbt var det, sedan vidare till KSS där jag hade tid hos öra näsa hals.
fick världens skrattanfall där inne också bara för helen pekade ut hur han såg ut som jag
skulle ha, alltså.. ja. gamlingarna kollade inte snällt på oss! haha men roligt var det.
han tyckte jag skulle operera bort dom, jag vet inte riktigt än.
vore egentligen bäst men när han berätta att man blöder efter operationen ur halsen mycket,
man kan blöda kraftigt också.. sen har man ont i 1-2 veckor. låter inte underbart men ja..
aja får fundera på det. sen för övrigt idag har jag bara tagit det lugnt,
varit borta typ heela dagen haha :) nu är jag trött och vill lägga mig och titta på tv.
vi hörs!


en bild sen i lördags när vi var hos ludde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0