'Cause I'm sick and tired of always being sick and tired

igår vid halv sju draget skjutsade mamma inmig och helen till mariestad,
släppte av oss hos ludde där några andra var!
va där ett tag sen skulle vi ut.. ah haha nog om det haha.
kom hem rätt så sent, somna direkt med tarzan vid min sida, så gulligplutt.
jag fyller ju år imorgon, men idag firar vi med lite så eftersom pappa jobbar ute på
veckorna och där med inte är hemma imorgon på min födelsedag och såklart vill jag att
hela familjen ska vara med och fira, så vi firar till mesta del idag hihi.
tänk om jag var född 93.. då hade jag varit 18 imorgon... skit! eller om vi säger att året
var 2012.. haha men nu är det 1 år och 1 dag kvar, så det är något iallafall.
idag är jag träningsvärk i mina ben så jag kan knappt gå, fy faaan.
har lite bilder sen igår med laddar in dom senare eller något.
nu ska vi alldeles strax fika. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0