det är kväller

syster är här och nu ska vi käka lite sallad sen invänta big brother.
jag har skrivit klart min engelskauppgift som ska lämnas in imorgon.
även så har jag kollat upp estetiskverksamhets uppgiften som ska vara
inne på fredag, den är klar den också! och analysen av the day after tomorrow
är typ också klar! den ska också vara inne på fredag.
känns väldigt skönt att veta att alla dom är på sin plats hehe
fick reda på något naturkunskapsuppgift man ska göra med som jag missade förra
vecka när jag va sjuk. måste försöka fixa den med så snabbt som möjligt.
mycket i skolan nu.. men alldeles strax äre ju påsklov, imorgon äre ju redan torsdag!
ha en trevlig kväll för nu ska jag och helen hare bra. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0