detta vill jag göra/ha just nu

detta vill jag göra/ha just nu.
-fylla min garderob med nya vår och sommarkläder och även snygga högklackade skor.

-fixa en tatuering. innan sommaren!

-att sommaren är här och det är otroligt varmt och skönt- där med solblekt hår och brunhet.

-göra industrial som jag velat haft i över ett år nu.
-våga visa vad jag verkligen brinner för, vilket jag aldrig kommer våga tror jag.

-resa till gran canaria!! men får nog vänta tills nästa år.

-åka till bobby för att fixa iordning mitt hår- dax nu börjar bli mööörk!

-ta ut mustangen och bara åka

-köpa ny inpackning och värmeskydd/silkesdroppar från redken!! <-- ett måste dock

finns nog massa mer saker. men här har vi lite iallafall. känns mer som jag la upp mål haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0