fredag, strax påsklov.

sitter i skolan.. börjar en timme tidigare idag bara för någon jävla datakunskaps lektion, bajs.
igår orkade jag inte skriva något. men kan sammanfatta dagen kort:
jag gick i skolan som vanligt, sen åkte jag hem och städade lite i lägenheten där efter gick vi till
gymmet och gymma ett tag, blev dock inte så länge. kom hem osv sen gick jag även en promenad
i skogen klockan halv sju med musik i öronen, var jätte mysigt hihi!
idag är det iallafall fredag, jag saknar det fina vädret?! vart är det?
sista dagen innan lovet. så skönt:) bara att kämpa sig igenom denna dag sen är det frihet ett tag.
undra vad som händer ikväll? får vi se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0