härlig torsdag

torsdag idag och jag var tillbaka i skolan. den var som vanligt!
dock hade vi nationellt prov i engelska idag, muntligt.. gick OK hehe :)
var lite ivrig idag för det var nämligen 50procent på ALLA varor inne på BikBok!!!
jag tänkte "det är la bara på gamla höst och vinter kläder" men det var på precis ALLT
och även dom nya grejerna dom fått in! visst dom får ju in nya saker jämt men.
så jag fick med mig ett par grejer hem, visar alldeles strax! min kamera dog när jag tog kort..
imorgon är det fredag vilket menas att det bara är en skoldag kvar sen är det helg.
hmmm undra vad som händer i helgen? ;) fyller inte kanske nämligen världens bästa syster år??
nu ska jag äta lax potatis och löjromsås med mamma och pappa muuuums sen ska jag nog plugga lite.
herrå


HAHA en gammal gammal bild- 2007.
börjar alltid garva, jag ser ut som en babian och amanda ser så jävla rolig
ut i bakgrunden!! undra vad det var som var så kul? hihi


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha, jag såg inte ens mig själv först! tänkte "va fan, jag är ju inte med?"

Vad håller jag på med? hahaha :D

2011-04-07 @ 17:56:38
URL: http://amandakylen.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHA! ja du är ju där ibak.

Jag tror att du tog något roligt kort, sen tittade på kameran så började du skratta.. eller något! haha ser så roligt ut :D

2011-04-07 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0