I don't sleep I snooze

idag när jag vakna var det inge kul alls!!
har varit lite halv förkyld ett tag men i morse så hade jag ont i mina sånadär grejer i halsen,
som jag har haft massa problem med ni vet?? ja dom var lite svullna, och det gjorde ont att svälja
och kliade i öronen också, även gjorde det ont i dom :( men jag tog en ipren sen tittade jag på
disney channel där skönheten och odjuret var!! ååh så fin, grät 3 gånger haha..
men så jag är lite piggare nu! ska ta mig lite kaffe nu, sen funderar jag på att plugga lite..
haha, känns bra. har typ ej pluggat. har ju direkt nu på måndag osv, sen har jag ju inte läst ut min
engelskabok som också ska vara klar till veckan, över 100 sidor kvar. älskar mig själv.
så det är la bara att sätta igång och se glad ut. hejdå


så fiinaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0