If you don't get enough I'll make it double

igår åkte jag och helen till oskar där det var lite annat trevligt folk!
satt utomhus mot väggen och njöt! fasen vilken vårkänsla haha
hade hur kul som helst, senare drog vi vidare till en lokalfest i typ fredsberg eller
vad det nu hette. trevligt det också men vi var inte där så länge :)
så jag hade det jätte skoj igår och hoppas framförallt att helen hade roligt på sin födelsedag!!

idag hade jag och mamma bestämt att vi skulle sticka till marieberg,
främst för att köpa hårprodukter till mig.. som verkligen behövdes haha
sen gick vi och kollade runt lite, testade den snygga party suiten från gina tricot men fy fan
vad ful den var på! såg ut som en jävla tjockis eller bakelse typ haha! lite tråkigt.
men fick med mig det viktigaste hem iallafall och det var hårprodukterna.
hade en trevlig dag med mamma helt enkelt hihihi love you.



såhär såg jag ut idag! eller jag såg ut så igår också dock.. hahaha men iallafall.

skinnjackan är rätt så gammal, kommer från vero moda iallafall.
leopardtoppen kommer från bikbok
jeansen kommer från bikbok
skorna kommer från dinsko


haha känner ni iiigen va?
redken hair cleansing cream 280 kronor.


Redken algin 12
värmeskydd!! vilket verkligen behövs. hoppas denna är bra! 295 kronor


och denna känner ni säkert igen också?
Redken extreme rescue force. världens bästa inpackning enligt mig!
410 kronor


träningskläder från team sportia!
nu jävlar har jag och helen fått gymkort så nu ska vi börja köra som tusan!!
härligt att få börja röra på sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0