INTE KUL ! :(

Igår gick jag in med mamma pappa och helen till evolver,
jag skulle ta industrial (var skit glad att jag ÄNTLIGEN skulle göra det!)
så säger han som piercade bara "jaa får jag se ditt öra?" jag bara aha okej.
så tittade han på dom ett bra tag och sa "njaaa"
jag tänkte tänkte vadå? göre bara för fan haha!
men då hade jag på gränsfall att det gick att göra på mitt öra.
mitt öra hade tydligen någon form så om han skulle göra industrial
skulle han sätta örat och hela skinnet på spänt "läge" och det var inte alls bra,
man ska aldrig göra så mot huden.
så han tyckte att jag skulle tänka igenom det två gånger till, för förmodligen om jag gör det kommer jag
få jätte ont i sedan ta ur den för att den gör så ont.
det känns tyvärr väldigt onödigt och jag vill inte chansa, så blir nog igen industrial för mig :(!
JÄVLA ÖRON! hade ju varit så gryyymt snyggt, hade haft industrial nu annars om det hade gått.
väldigt tråkigt, men! jag klarar mig utan ändå! gör ju tatueringen snart :)

MEN jag tyckte det var otroligt bra att han sa så. hade det varit en lite mer "oseriös"
hade den inte sagt något och bara gjort det på mig, haha fy fan det hade inte varit kul.
så det kändes bra att han sa allt det så jag är medveten om det.



åååh tänk att jag hade haft detta just nu annars. jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0