saker!

skulle ju visa er vad jag fick från Monica (ägaren på Parelle där jag hade min praktik!)
så himla snäll, gav mig ett paket!


Britney Spears radiance i bodylotion! luktar riktigt gott


Läppglans från Collistar. Det är ett italienskt märke, ska tydligen vara väldigt bra.


En mascara från Loreal. kan tänka mig att den har funnits länge men! :)
roligt att testa en annan, får se om den är bra då!


och lite tester från lite hudvårdsprodukter osv!
kan säga att clarins ärr riktigt bra!!

detta fick jag alltså utav monica. så snääll!!



Sen pratade jag om en navelpiercing jag hade köpt ni vet?
Ah här är den då, fast jag fick inget bra kort alls. jävla skit!!
men ni kanske ser liiite vad det är för något.
Det är typ som taggar på den. tycker faktiskt den var lite cool hihi!
lite kul med lite annorlunda också, har ju alltid hängandes eller rosa eller något ehe.
köpte den på smycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0