tatueringar

Ni vet snacket om tatueringar?
Jag vill ju göra syster fast i något annat språk i nacken,
jag och helen ska ju göra det samtidigt!
dock går inte den tatueraren med på att göra det när jag bara är 17,
även fast jag har föräldrarnas tillåtelse, men när jag är 17 och 6 månader går det bra.
så jag får helt enkelt vänta tills dess. boring. men han är jävligt bra.
både tatuerat mormor och pappa så man vet att han är seriös och bra.
vad jag nu vill ha är kanske tre små tassar nere vid fotleden.
eller ni vet i bak på foten? ovanför hälen på benet där? att det klättrar upp tre små tassar där?
om ni förstår? svårt att förklara! eller så skulle det vara gulligt att ha ett litet hjärta på fotleden.
frågan är om någon gör tatueringar på såna som är under 18? alltså seriösa ska det va med.
vet ni riktigt bra ställen kan ni alltid ge förslag te mig.
det är många som tatuerar sig nu för tiden egentligen?
säger som pappa "det är nästan mer vanligt att man INTE har en tatuering nu för tiden."
håller egentligen med, går man på ex. en strand bland massa folk har ju hur många som helst tatueringar.
men det är ju sååå snyggt!!! har inget emot tatueringar alls. hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har alltid funderat på att tatuera mina katters tassar som går på sidan av foten!

2011-04-06 @ 23:20:35
Postat av: Linda

riktigt snygg är det! :)

2011-04-07 @ 07:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0