why'd you go and break what's already broken?

har pluggat och duschat hela tiden fram tills nu. fasen så duktig jag är!
gjorde alla 80 instuderingsfrågor till provet på onsdag... nu gäller det att bara kunna dom också haha!
men så långt har jag ej kommit, men vi tar ett steg i taget.
hela mattekapitlet gick jag igenom igen.. känns som att jag kan det utantill snart så mycket som jag tittat
på det haha! men nu kände jag att det fick räcka.
ska alldeles strax föna mitt hår :) kan meddela att den redken produkten jag köpte verkar bra!
luktar jätte gott med, men än så länge har jag inte märkt världsskillnad,
men jag har ju bara använt den en gång så att säga.
nu inväntas big brother också sen hoppa i säng.
imorgon kommer helen till mig :) gymmet står på schemat och efter det pluggning.
hoppas det är lika fint väder imorgon som det var idag?!
tänk lite färg och halvt solblekt hår. det vore ju något faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0