60 mil

hej. har varit i stockholm över dagen med mami.
var nämligen hos Bobby och fick håret fixat! kände att jag egentligen kunde vänta lite till
med att fylla i, men ville vara lite fräsch till skolstarten och så vidare.
blev lite ljusbruna slingor i underhåret m.m och mycket askblonda,
som vanligt blev det ett skit snyggt resultat =) är så nöjd med den nya färgen nu!!
exakt som jag ville ha den, lite dämpad men ändå ljus. vill inte vara direkt jätte blond..
köpte även glansspray,kajal och ett läppstift men det visar jag senare eller imorgon.
är lite halvseg efter idag.
sovit tre timmar inatt, druckit massa kaffe så bilresan hem har det blivit mycket skratt med mamma.
övertrött hej hej haha!
Bästa Bobby och jag :) finns ingen annan duktigare än honom!
otroliga resultat!!
Bobbys gulliga assisten (som var väldigt trevlig och glad!), jag och Bobby hihi

jag och mamma påväg hem i bilen :)
enda som verkas spela på radion är ju veroncia maggio och robyn
har vi kommit fram till under dessa två långa bilresor fram och tillbaka.

Kommentarer
Postat av: taube

vilka snyggingar på sista bilden!! håret blev bra från vad jag kan se på bilden. pussis

2011-08-21 @ 14:29:30
Postat av: taube

pussis som massa pussar.....

2011-08-21 @ 14:29:49
Postat av: linda

tack vad gullig du är johanna :)! hahha ja det förstod jag. puss!

2011-08-21 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0