frågor.

Namn- Linda Spjuth

Jag bor- Hova och har en lägenhet i mariestad även.

Kroppsdel jag har mest nytta av- hjärnan antar jag.. eller?

Kroppsdel jag tycker bäst om- det vet jag inte!

Den här färgen är jag- svart

Jag är homo/ ej homo

Person jag alltid kommer vara kär i. - haha kanske johnny depp? ;)

Han/hon krossade mitt hjärta. fjollsnack så käft kanske

På min fritid- vänner,fest?

Men vill- nöjer mig så.

Min bästa ovana- skrattar mycket!

Min värsta ovana- bita på naglarna (vet as äcklig)

Jag blir förbannad på- finns ju mycket man är/blir förbannad på!!

4 favoriter, film: svårt det där. gillar många.

böcker: hatar böcker och att läsa.

Dehär skulle jag inte ens göra för en miljon-  beror ju helt på?

När ingen ser mig- går jag runt så ofräsch jag kan bli, sjunger.

Mitt bästa party-trick- alltid vara glad, när man ska på fest ska man ju vara sugen på fest också,
haha.


Bästa tekniska uppfinningen- telefonen och datorn kanske.

pest eller kolera, Levande begravd/ levande kremerad- inget utav dom egentligen men tror levande kremerad.. usch för att bli begravd levande.

värsta brottet jag begått: har inte begått något brott direkt haha

Politiker jag älskar- ingen


bild sen december eller något haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0