HAR FÅTT SPADER



sitter här och är vrål förbannad.
kommer inte in på min hotmail HUR JAG ÄN FÖRSÖKER.
och jag VET att jag anger rätt lösenord för var inte längesen jag va ute på den.
jag är så jjjjääävla förbannad att jag trillar av stolen snart.
och det kan inte vara att jag måste uppdatera något för testade att logga in på
pappas hotmail och det funkade hur enkelt som helst.
men här sitter jag och försöker,försöker och försöker MEN KOMMER ALDRIG IN.
är det någon som jävlas eller? och har hackat den? inte fan vet jag.
isåfall är det en riktigt k*k och jag vill döda den.
försöker återställa mitt jävla cplösenord men då kommer det fram "ange ditt favorithusdjur"
har försökt MED ALLA JÄVLA DJUR SOM FINNS MEN FUNKAR FAAN INTE ÄNDÅ
seriöst kör snart med pungråtta eller något.
tror dom seriöst att jag kommer ihåg vilket jävla djurfan jag angav för ca 5-6 ÅR SEN ELLER???
idiotfan. måste lugna ner mig. roligaste är att detta hände schillen också nyss.
antingen är det allmänt damp eller så är det någon som inte har något liv.
jag MÅSTE ha min hotmail eftersom alla skoljobb och allt skickas in till lärarna osv eftersom
vi sitter på våra jävla macbookar och knappar som cpstörda höns
KAN LIKA GÄRNA SKAFFA PAPPER OCH PENNA
punkt och slut.

Kommentarer
Postat av: "Daniel"

Mejla supporten om du fortfarande inte kommer in. Oftast brukar de vilja veta ifall du har någon speciell mapp, eller kanske flera mappar, som du har lagt dit. Ange dessa mappar så att supporten vet att du utger att vara den du är. Hoppas det löser sig.

2011-08-16 @ 00:02:16
URL: http://gatansbarn.blogg.se/
Postat av: Linda

okej. jag ska försöka med det :) tack så mycket!

2011-08-16 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0