i didn't hear what you were saying

nu är jag klar och redo för skolan. idag är det fredag vilket är riktigt skönt.
ååh i helg ska jag sova, ska bli så jäkla gött! haha
igår blev det inge mer uppdatering för hade annat för mig.
bland annat tittade på film med mamma och helen.
först the red riding hood- var en helt okej film, halv seg men fin var den.
sen tittade vi på scream 4 och den var helt okej den också,
fast det är ju alltid precis samma som alla andra filmer, sen är den lite fjollig med.
mycket bilder det är på mig nu på senaste tiden hahaa..
sen alltid "nu ska jag till skolan" men vet ju inte vad jag ska skriva ?
jaja. idag blir det nog en bra skoldag, vi tvåor har ju lite på gång så att säga ;)
hahahaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0