jävla fula ros


haha dööööööör, hittade denna oseriösa bild.
tagen när vi va i gran canaria tror jag ?? fan va kul vi hade åt denna ros.
tror det var kvällen innan när vi hade varit ute, så fick jag denna ros utav någon (?)
så gick den av på något vänster, blev ledsen och tryckte dit den igen.
HAHA fan vad vi skratta, jaja det var kul DÅ iallafall.

nu sitter jag här, precis tryckt i mig lite fil och flingor.
ska börja bege mig mot sängen, alltså.. vad händer med mig?
jag går upp tio och går och lägger mig innan tio...
fast lika bra, skolan börjar ju till veckan så att säga. boring.
imorgon är det redan fredag liksom..
hoppas veckan som kommer springer bort lika fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0