plusgymnasiet

just det, hälsade även på skolan igår! träffade alla lärare och så..
roligt att höra "men då syns vi nästa vecka då!!" ha ha ha skitkul.
men iallafall, dom har ju byggt om och gjort skolan mycket mycket större,
även har vi ju fått en stor ny salong, skit snygg blev den och riktigt häftig.
det är stora fönster så när alla går förbi kan dom se in.. men men.
skolan är som en labyrint (eller hur det stavas) typ man går in genom en dörr
så kommer man ut från en annan.. typ ungefär haha.
jag ser inte fram emot skolan direkt, visst ska bli jätte kul att träffa alla i klassen
igen sen kommer det ju komma in nya människor också.
men att gå upp tidigt och plugga varje dag lockar inte alls.
men hoppas det blir ett bra år, vi har ju haft en del upp och nedgångar så att säga,
bara det blir bättre nu så blir jag glad.



bild sen förra året från skolan! hade gått i ca 1-2 månader då..
shit, tiden har verkligen gått fort. känns som att man stod där nyss :)
här hade vi någon modevisning i början på oktober. ha haaa
det menas då att kläderna jag har på mig här är INTE självmant ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0